Followers

Tuesday, April 26, 2011

moOd Maleihh




adehh makkk...


skali2 mai la mood malas nak ber'blogging' ni..


tp ni bkn big problem sgt kan...lain lah kalu maleh nak wat keja umah ka, maleh nak layan hasya ka, maleh nak masak ka....hahah


tp maleh nak ber'blogging' ni bersebab la...hakhak


sbb cek dah ada benda baru nak explore 2,3 ari nih...


pandai dak sapa2 nak teka apakah bendanya itu???


jengjengjeng!!!!!


memandangkan dah lama cek x membazirkan wang utk membeli satu gadget ni, jadi pada satu hari jmaat bersamaan 22april2011 saya dan boss saya telah menghabiskan sedikit wang utk membeli handset baru...huhuhu


nahhhh....2,2 org skali balun yg baru....haha


tp xdak la amek yg kos tinggi pnya....amik yg ala kadar je, setakat yg mampu je....


kami pun dh bincang agak lama dah utk beli ni sbb hp kami dah nazak dah...hehe


hp saya bateri dah kong, tukar yg baru pun x tahan lama dah...


hp boss saya pulak yg flip tu dh terpisah 2 dikerjakan anak dara kami...so, no choice la..korban sket la ongkosnya utk membeli....


survey pnya survey, belek pnya belek saya memilih SE xperia x8, dan somi pulak pilih SE xperia x10 mini...harap2 bleh tahan lama la lebih dari 5thn pulak kot


ni lah dia ropanyaa......


.


.


.


.


.


.
XPERIA X8



XPERIA X10 MINI




2,2 hp ni lbh kurang sama function dia...touch screen n guna app android


mula2 pegang agak jakun sket la, xtau nk guna camna...


dah 2,3 ari ok sket dah meng'explore'..tu pasal sunyi dari blog ni 2,3 ari..


pasni kita buka entry baru nak kongsi creta ngan kwn2 pasal hp ni dan juga app ANDROID ni eh...

No comments:

Post a Comment