Followers

Monday, May 23, 2011

10 aplikasi android terbaik pilihan saya

Salam semua....
Entry kali ni nak gebang pasal android..hukhuk
Kami ni guna fon yg plg murah ja...xleh la hebat2 sgt..hihi
Tp takpa la,saja syok2 nk share kan..
K, kat bwh ni saya senaraikan aplikasi menarik yg ada dlm fon saya ni ya....
1. Launcher Pro - yg ni utk apa org sebut tah,bleh lupa plk...cam interface..hakhak,btoi ka dak tau..ala yg mcm background jgk la...ish,nnt ai update la apa benda tu
2. Angry bird - game yg bleh dilayan time busan2..
3. Parking - jugak game yg uji minda utk kita blajaq atuq parking bila dpa blok laluan..sungguh syok jgk la.
4. Talking Tom cat - benda alah ni sgt aku geli ati n sakit ati..kita ckp apa sebok nak ikut..kita gelak dia pun ikut gelak....sgt hampeh la...hikhik
5. Fx Camera - snap gmbr dgn effect yg cantik..
6. My Day - bleh tanda date kita org pempuan dtg bln..nnt utk nxt mnth dia akan tunjuk anggaran nxt period..pastu jgk diunjukk ovulation date kita bleh la nk rncg apa2 yg patut..hikhik,paham2 la naaa
H7. iQuran - bleh dikatakan quran bergerak la..pilih je surah mana nk dibaca..
8. Advance Task Killer - yg ni bleh kill aplikasi2 yg kita bukak before utk save kan bateri hp.
9. Super Box - aplikasi bleh guna mcm2 la.nk kill aplikasi, nk clear cache, bleh tgk memori available,bleh tgk folder2, bacaan meter bateri n mcm2 la
10. Bloggerdroid - haa, yg ni bgs jugak.bleh update blog di mana sj anda berada...hihi

Ok, itulah antara aplikasi menarik pilihan saya! Anda bagaimana? Jom la kongsi....


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment