Followers

Tuesday, October 19, 2010

Al Kisah En Suami


Assalamualaikum..

Ada kesempatan permulaan blog nih nak bercerita la sket

serba sket n serba ringkas pasal kami sekeluarga ni bermula dgn En Suami

dulu la kan sbb beliau

adalah ketua antara kami bertiga....hihihi

En Suami namanya....Mohd Hilmi Bin Yatim Mustafa

kawan2 sedara2 panggil beliau dgn nama Miey...

aku ngan anak panggil Ayah laaaaa...spesel sket.......

kalu ikut tahun umoq kami sebaya tp kalu ikut bln plak aku tua dari beliau

sebanyak 9bln...huhuhu.

Maknanya lbh kurang camni la...lps mak aku bersalin,

mak mertua aku plak mengandung beliau....merapu plak aku ni...tp btul la tu kan?

En Suami ni byk sabar orgnya.....tu yg buat aku jatuh centaaaa....hehehhe

Beliau jugak byk ajar aku erti kehidupan, erti bersabaq, erti bertanggungjawab,

erti kasih syg, erti kematangan dan segala mcm erti yg baik2 la......

apa lg erk???

yg tu je kot serba sket&ringkas yg aku dpt cite kat sini...ada apa2 nnti

kita sambung lg.......




~end 4 dis topic~

No comments:

Post a Comment