Followers

Tuesday, October 19, 2010

Kisah Aku La Pulak


Assalamualaikum..

nak bercerita sket pasal aku pulak serba ringkas..

Nama aku pulak Nurul Aslina Abdullah..bleh pggei as,nurul,lin,ina @ yg kaitan

Aku skrg ni jadi housewife....ada niat jugak nak cari keje semula..

dulu aku keje sbgai CSR..pada yg tau...tau la...

pada yg x tau wat xtau ja la x yah amek pusing.... :)

aku berenti lepas besalin anak sbbnya risau pengasuh sbb time tu

aku bekerja shift dan aku jugak tensen ngan mngment kat opis lama tu esp. org2

atas ni yg x reti nak hargai org2 di bwh yg byk jasa....lari topik plak

Emmm....aku kawen 04okt2008

dah 2thn lebey la kiranya...alhamdulillah

apo laie nak dicerita erk....

aku asal org kedah dan skrg netap kl.....

suka masak2 suka surf tenet suka baca novel suka apa lg erk...

aku ni ada 7 beradik aku yg no 6...

baru ada sorang anak...niat nak tambah tu lps dpt keje...dah kukuh sket

ekonomi keluarga...kalu x, sian En Suami nak kena kerja kuat siang malam pulak

aku ngan anak pun sian jugak la susah nak jumpa...

emmm...itu jela kot


~end of dis topic~

No comments:

Post a Comment