Followers

Tuesday, October 19, 2010

My 1st Blog

Assalamualaikum....
Cewah-cewahhhhh......
al maklum ni adalah blog buatan tangan aku sendiri.aku yang cipta nama,
aku yg design, aku yg repair, aku yg tambah apa yg patut, semuanya aku la yang mereka cipta sampai jadi lawa blog ni.
Dulu tgk2, belek2 blog org lain rasa cam hebat sgt dah kat depa leh design jd lawa sampai cemtu...Ropa2nya semuanya mudah kalu kita rajin search, blajaq
cara2 nak wat semua ni. TAIP & KLIK je pun kat ruangan SEARCH kan
semua bleh dpt...dari A-Z.
So, sekarang ni terciptalah blog ni yg diberi nama nh-aqilah.blogspot.com
sempena dgn nama puteri sulung kesayangan kami
NURHASYA AQILAH yang membawa maksud Cahaya Kesempurnaan Akal.
Tujuan aku cipta/bina blog ni saja nak kongsi apa2 saja cerita pasal anak ke pasal kehidupan ke pasal agama ke pasal apa2 saja laaahhh dengan kawan2
sekalian,,tak kira la kawan yg aku kenal, yg x kenal...semua pun buleh jenguk
dan kongsi cerita kat sini..tapi ikut jugak la mood, masa aku nak membelek, mencoret kat
blog ni,,,Ada kelapangan dan juga kerajinan jenguklah aku kat sini.....
OK kwn2 sekalian dgn lafaz Bismillahirrahmaanirrahiimm aku rasmi blog ni....
~Check It Out~

No comments:

Post a Comment